091120

Go morron alla sömntutor ;)
 Dags att vakna :)

Idag är det fredag! Den här veckan har gått fort!!

Idag ska jag och alex träna skridskoskolan :P. Vi ska nog få ett eget lag att träna :D

Jag har tänkt på en sak, jag gör väldigt mycket smilisar... Men jag tycker faktiskt att det är ganska viktigt, så man kan visa om det är bra eller dåligt, med en ledsen eller glad smilis. För oom man inte gör smilisar då måste man ju nästan skriva: Det var kul / Det var tråkigt, efter varje mening.... Och då är det bättre med smilisar. Har ni åsikter om mina smilisar, KOMENTERA !


Jag är fortfarande inte nöjd med min design och header.... Så jag har bett Hanna fixa ny design och header, så jag ska bara fixa bilder som jag vill ha... Har ni några tips om hur min header kan se ut ? KOMENTERA!

Nu är det så mörkt när jag går till bussen så jag får ha vår snygga reflexväst xD Åhhh hett :P

Idag för jag ta med ett halstablettpaket eftersom min hals gör ONT! Mega ont :(

Nu ska jag till skolan. Och klockan ett tandläkaren. Jag är nog den enda personen i värden som inte är rädd för tandläkaren :P

Kramar Saraa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0