091124

Hola :D

Dagen har idag har varit sådär.

Dagens Roliga:

Ozzy: Highway to helg !
Sara (Jag): Haha
Ochså kommer Gezim med sin knäppa fantasi
Gezim: I know the highway to hell, och så hör man värsta en kille som stönar *kollar snett och konstigt i hörnet*
Ozzy: Öh ?!
Gezim: Och sen Highway to hell,så bara hör man värsta ett åsneskri *kollar snett i hörnet, som om någon stog där*
Sara (jag): ÖH???
Gezim: Fattar ni inte?
Sara (jag): Jo, men vad var det för kul med det?
Gezim: (gör åsne ljud och pökar i luften)

HAHAHA, nu tycker säkert ni att jag har dålig humor, men det såg och lät mkt roligare :p

Vet ni att jag har kommit på nåt SJUKT gott att äta när man kommer hem från skolan: -godis xD
HAAHAAH... Nej men, Skorpa med ost och gurka. Det låter konstigt men är SÅ gott :D

Bandyträning ikväll ;) <3

Jaop, det var min dag det... Nu ska jag inte tråka ut er mer. Puss hej

Kramar Saraa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0