091126

Hej hej :)

Skolan var som vanligt idag.
Dagens roliga :

S: Åh, varför är alltid dem små barnen här?
A: Vet inte, dem är jobbiga.
Sm: Tjenare tjenare :)
S: Men varför är n alltid här?
A: Ja, ni är här varenda morgon.
Sm: Vi jagar bufflar. *helt allvarligt ansikte, går iväg*

S- Jag
A-Alex
Sm- småbarnen

Sen är det bandy :)
Farmor kör mig dit, eftersom vi har så dålig istid. Kl.17.00. Så mamma och pappa hinner inte hem.
Musik prov imorgon. Men jag kan det ganska bra. :)

Är det någon som har sett 2012?
 Jag tycker den verkar så bra!
 Jag funderar på att gå på den i helgen.

Klicka HÄR för att se trailer på 2012 :)

Imorgon blir det träna skridskoskola med Alex <3

Snart första advent! Tiden går verkligen fort, snart är det ju jul!
Så imorgon efterskolan och innan sjöarn så ska familjen ``adventsstäda´´.
Och i helgen blir det nog att baka julgodis, gotti gotti :D

Kramar Saraa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0