Bandyträning :)

Bandyträning ikväll :) Kom och titta vettja ! :D 17-18 på sjöarn ;) Vi tränar med p13.

Någon mer än jag som tycker 2012 filmen verkar bra? Jag tycker den verkar skit bra!

Min dag:
Min dag började me att jag gick upp (ovanligt va?! xD). Gjorde mig iordning och bloggade och åt. Sen åkte jag buss till skolan. Skolan var som vanligt (BORING)... Eller inte !!!
Idag var en riktig Otursdag för mig!!!
 Oturssaker:
Jag gick och hämtade ett ritpapper på bilden och satte mig ner.. Emma skulle skvätta vatten på mitt papper men failade TOTALT och välte ut hela glaset på mina leggins. Det såg verkligen ut som jag hade kissat på mig. En riktig kissflod. Emma skrattade..... Jag och emma sprang till toan och jag fick byta kläder. Jag fick ta Jessiqas klänning och ha den som långkjol och ha Emmas tjocktröja på överkroppen. Men det var inte slut där.
När jag kom tillbaka till lektionen och hade bytt om var den redan slut. Efter lektionen skulle jag sätta på mig min tröja under Emmas tjocktröja eftersom min tröja inte var blöt, janina följde med in. När vi gick in på toan satt där en liten liten kille på toan. (pinsamt och synd om lill killen)
Sen när lill killen gick ut så gick vi in. Just som jag stod där i bara trosor och bh kom en lärare in eftersom vi hade glömt att låsa. Gud vad pinsamt! Sen snodde Tim min mobil och jag gick runt och leta hur länge som hels och jag letade överallt. JAG HAR VERKLIGEN OTUR IDAG! Jag hoppas inte jag har lika otur på träningen :P


Kramaar Saraa <3

Tack för lånet av klänningen Jessiqa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0