Julstämning 28 nov. ?

Hej hej :)

Är det bara jag som har börjat få lite julstämning?
Adventsljustakar i fönstrena, julmarknad, ja Julstämning.  :)

Idag vaknade jag kl. 09.30 typ. Sen ringde farmor och sa att jag skulle få n adventsstjärna eller ljusstake. Sådå åkte vi och köpte det. :) SEn följde jag med dem till julmarknaden och fika och tog lotter, mys.  Och nu är jag här och fryyser om tårna. :P

Igår var en klant dag för mig, som vanligt då. Jag har märkt nu när jag bloggar att jag är klantig, för jag säger nästan alltid att idag ör det min otursdag. :S Men det kan bara betyda en sak.... Jag är klantig ;).

Igår spillde jag ut all Oskars fiskmat i akvariet, iförsig hamnade det inte såm mkt i akvariet men burken är full med vatten blandat med fiskmat.
Sen glömde jag skorna när jag stog i kiosken med Alex på sjöarn, så hennes mamma fick bära mig ut till bilen! xD Pinsamt...:P

 Sen ska jag till Julmarknaden igen med Alex. Och gå lite där först och sen sälja på chokladhjulet.
Alex glöm inte tomte luva!<3



Linnéa du är bäst tro inget annat! <3

Kramar Saraa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0