Läxor, prov, läxor, prov och BANDY ....

Nu är det riktigt ``fullspeckat´´ hela veckan, dem dagarna jag inte har något MÅSTE jag verkligen träna på läxor och prov. Det kommer vara så här fullt hela vintern typ.

Måndag: Öva läxor och prov och antagligen ut och springa.
Tisdag: Bandy träning.
Onsdag: Ut och springa.
Torsdag: Bandy träning.
Fredag: vara bandy tränare till skridskoskolan med Alex.
Lördag: Dela ut jultidningar (bara denna lördag) Annars dem flesta andra lördagar blir det att läsa för prästen.
Söndag: Dela ut jultidningar (baradenna söndag) Annars blir det att gå till kyrkan. Och Matcher.

Men jag ska inte klaga, det är ju mitt fel att jag har fullt upp. Men ibland är det kul men det kan också bli för mycket.

Jag her precis gjort klart mina läxor och övat på proven. Så nu har jag tid att blogga.
 Jag gillar INTE min design, för det är ju en sån design som man kan välja.
 Jag vill ju ha en egen *snyft*.... Men jag ska be Hillevi hjälpa mig *happyface*.


Åh... Jag kanske kan fixa en någolunda design som jag kan ha tillsvidare. Jag hittade en sida deigna din blogg eller nåt hette den. Där fanns en ganska snygg design. Ska se om ``teknik freaket´´ *not* fixar det.
 Ja jag är väl inte precis ett ``teknik proffs´´ men jag kan en del. Men INTE om bloggar och headrar och designar och fotoshop.... xD Det är ju sånt man vill kunna, resten kan man typ klara sig utan. :P

Wish me good luck :)

Låt tips: David Guetta ft. Akon - Sexy bitch


Kramar Saraa <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0