Bandy, Underbara Bandy <3

Hej, Har skapat en ny kategori nu: Sara Nilsson - Bandy

:D

Bandy träningen blev inställd idag pga. Snön :o.
För det ¨går inte att åka nån stans typ , också så går det inte att träna när det bara kommer mer och mer snö på isen. :)


Och nu ska jag berätta en sak för er som jag kanske har glömmt och berätta, för nu är det några stycken som har trott att jag spelar Innebandy (!), har nog uttryckt mig fel. Jag spelar Bandy på IS, nästan som hockey, fast andra klubbor inga tacklingar eller jo men inga sånna ``stora tacklingar´´,  en boll ingen puck och ja Bandy är underbart ! :) <3

Så nu vet ni det :) Här kommer en bild för er som har missat hur bollen och klubban ser ut:

<-----Bandyklubba



Se hela bilden





<-------Bandy boll






<----Bandyplan och Bandyboll


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: haha ja de som gjort dom måste haft väldigt bra med tålamod och fritid :P

2010-02-02 @ 17:27:02
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Elli<3

Hej. Fin blogg! :) Kram Elli<3

2010-02-02 @ 17:29:17
URL: http://bellanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0