Home sweet home, eller??

Hej, nu är jag hemma. Vilket jag inte har varit sen fredags, jo lite men ingen lång stund. Visst är det roligt och vara borta men sen vill man endå hem (SÄRKILT EFTER EN NATT PÅ LUFTMADRASS) men när man kommer hem så är det massorr med saker man måste göra.
Nu ska jag göra massor med läxor, packa upp packningen från Karlstad (Vilket är mycket :o ) , slå in presenter, städa mitt rum och packa upp gympa påsen. Hjälp, och dessutom ska det helst vara klart innan 5 ! Whooops...

Haha, det är nog dax och börja nu. Hej svejs :)<3

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack detsamma, du har en väldigt fin header! :)

2010-02-01 @ 17:38:15
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0