läppglans beundrade med läppstift

Hej underbara lilla läsare,


Fråga mig inte varför jag skrev en sån konstig rubrik, hihi^^
Nu har jag gjort Engelska läxan och ätit omelett.
Och nu har jag märkt att om jag inte hade Bandyn vad skulle jag göra då, då skulle jag antagligen bli en stor bloggare (eftersom då hade jag antagligen bloggat hela tiden) men en tjock sådan och dessutom en nolifer, haaha men jag skulle ALDRIG sluta med Bandyn inte ens om jag tappade huvudet, hihi^^.
 
Ojdå vad jag babblar om stukade fot hela tiden så farligt är det ju inte, så nu ska jag sluta prata om den. :O ;)

Någon som har något roligt att berätta? Tell me ;)


Nu har jag tänkt att jag ska omredigera lite bilder och så, vilket jag är heelt kass på. Har inte ens nåt fotopogram som är bra, haha xD. Men kanske skriva en liten text på en bild kan jag ju försöka. Hoppas ni inte får se resultatet för erat eget bästa, haha nej ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att det går bra med redigeringen =)

2010-02-04 @ 21:51:48
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: usch på med bandage så är du nog bra om någon dag igen :)

2010-02-04 @ 22:29:06
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0