2/2 - 4/2 Mammasfödelsedag & stukadfot

Hej, och förlåt för den dåliga uppdateringen men nu ha jag ska jag blogga igen så dax att plåga er lite igen xD Hihih^^

Tisdag:

Mamma fyllde år. Vi åt smörgåstårta, eller ja, dem åt. xD Det var ju leverpastej i , urch.... :o
Det var snögit värre utomhus, gästerna körde i diket så pappa fick dra upp dem med traktorn.
Hiih^^

Onsdag: Snögit värre igen!
Snöbollskrig utan termobyxor, så snacka om att man blev blöt!
Hemkunskap, kovstråganoff, bluuää... xD Med euroshoper igridienser, fattig skola säger jag bara :o

Torsdag (idag): Lektioner, snöbollsKRIG!!!
Jag ägde sönder ALLA, jag blev inte nyllad en enda gång och jag tappade verkligen typ inte andan, jag var bäst. Linnéa, Matilda, Emma också.

NOT!!!!

Vi blev SÖNÖIGA från ``topp till tå´´ killarna ägde sönder oss vi blev Nyllade/Mullade/skrubbad (same shit diffrent name)
(stavning) heeela tiden, jag fick typ ingen luft men jag gav igen på Johannes med att fylla hela hans jacka (när han hade på sig den) med snö och nylla han regält ;) Jaja alla var ju med på det iklusive jag , alla överlevde men jag tror att tjejerna vill ha revanch imorgon. Sen var det lektioner och sen gympa då jag stukade foten klantigt men så fruktansvärt OONT . Så nu kan jag typ inte gå och mi fot är svullen och dessutom får jag inte träna, Pest, tyck synd om mig? (a' xD Hihih, nej men ibland undrar jag hur man lyckas, när man  ska hoppa ner för en MINI trampolin som max är 10 cm hör och stukar foten? Ja är man klantig så är man :P.
Hoppas ni haft en bättre dag än mig ;)
Nu sitter jag här och har ganska tråkigt och kan inte ta mig någon stans.

Bilder:
Tisdag:












Onsdag:




Böhöver jag säga att jag är oseriös?

Torsdag (idag):






Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Min dag har varit helt okej, har varit ganska uttråkad bara :/ själv då? :)

2010-02-04 @ 17:15:29
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ser helt sönder manglad ut på bilden.. xD

2010-02-05 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0