100102

Hej,
hihii, konstigt datum det är idag! 100102 hur knepigt som helst ju!
^^
Idag har jag bakat inför imorgon, det kommer 39 st gäster som ska fika hos oss, så vi har gjort många kakor!
Recepten kommer strax.
Kom just på att jag hade bilderfvrån julafton och nyår på mammas kamera. Så här kommer lite bilder.



Jag som tomte :P

I år var jag tomte xD

I väntan på tomten.
I väntan på tomten. Nån mer än jag som tycker oskars överläpp ser lite ovanlig ?


Nyårsafton:

 Sött ;)
Bara för att vi snygga :P Stina, Alice, Jag

 Alice sötunge :D

 Stina sötunge också <3

Haha jag och nellie :D
Jag och Nellie :D Gölligt ;)


Raketer :)

 Jag och Alice på tolvslaget ;)

Jaha det var min nyårsafton och Julafton. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0