100114

Hej, jag som trodde att jag skulle hinna göra en mega inlägg efter skolan, men där hade jag fel!
Man hinner faktiskt inte så mkt, för jag skulle äta , göra läxan, städa, HITTA MINA SPANSKA BÖCKER (som jag inte gjorde :( ) och blogga.
Och så ska jag ju träna och om fem minuter ska jag börja byta om. Jag känner mig faktiskt lite stressad, fast jag borde inte vara det för jag har gjort allt ? Hum...


Åh vet
ni när jag gick ur bussen var det en fjortis tjej som pratade om hur mkt kladdkaka hon skulle äta när hon kom hem och sen när jag gick ut så sa jag: tack för maten till buschaffören,
HAHA!!! xD

Igår var jag på gekås, jag köpte ca.10 tröjor!
Eller ja nåt sånt, MÅNGA iaf ;)
 Orkar inte ta kort på alla men ni kanske får se ett plagg då och då.

Nu ska iaf byta om till bandy grejer.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0