100115

Hejsan,
dagen har varit normal (så normal den kan i mitt liv) skola ppå dagen skridskoskola på kvällen. Alltså för er som  inte vet jag tränar dem ;). Sen mat och efter det godis :).
Sen somnade jag i soffan , som jag alltid gör på fredagar/lördagar (helst alla andra dagar med :P). Och Adrian som har en tendes att ringa på de mest olägliga stunder ringer, urch för att springa upp på sitt rum när man är ca.5% vaken! Och jag hann ju inte ens ta det, så sen i natt ringer han säkert och väcker mig igen, nej jag bara skojjar men man lbir faktiskt irriterad när man hastigt blir väckt, xD.
Nu sitter/ligger jag och chattar i min säng. Bilddagboken SEGAR!

Nu ska jag sova, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0