100118 - Spanska böcker efterlyses! :O

Hej, nu mår jag bättre. Trodde jag höll på att bli sjuk ?! Men tydligen inte :D Jag kände mig yr och ont i huvudet och magen. Men som sagt nu mår jag bra igen ;).

Idag har jag varit i skolan, vanliga lektioner fast vi hade gympa och spanska. Spanskan var roligare än vanligt , but I got a problem! Jag kan inte hitta mina spanska böcker! Hjälp :O
Och om jag inte hittar dem så får jag betala D: Inte kul....
På rasten spelade vi kort, som alltid, sjuan, som alltid, med Linnéa , Emma , Janina och Emma, som alltid :).

Bilder från rasten då vi spelade kort:



Linnéa, Matilda, Emma och Janina :) <3


Janina, Emma och halva Linnéa :D


Fel håll, orkar inte vända, vrid på huvudet ;).
Matilda tar kort till bloggen, hon också ;).


På gympan hade vi först jägarboll sen frittval, Innebandy :).


Vår skola är så underbart fint  möbelerad och såå färgglad !
hahah ^^ Man får väl stå ut ett tag till :P

Idag slog skolan rekord, dem gav oss saft (!) Aldrig hänt förut!
Skolan har nog vunnit pengar eller så var saften för gammal så vi fick den gratis  :P. Nej men ärligt jag blev faktiskt riktigt förvånad.


;)



Jag ska göra ett sånt där kramar Sara igen för på det andra hängde det ju en julkula men efter ett tag möärkte jag ju att bilden var vit och inläggsbakrunden var grå. Men sålänge får ni klara er med:

Kramar sara <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0