100119

På bandy teräningen gick det jättebra, jag åkte med Angelica och Hanna dit och hem.

Glömde berätta en otroligt rolig sak som jag gjorde idag, jag tyckte den var rolig iaf:
Vi var inne på biblioteket och Linnéa ville så fort som möjligt därifrån för hon skulle köpa en macka. Men så hittade jag en barn bok om parasiter som kan leva inuti oss, haha. Linnéa fick se den och sa att jag skulle ställa tbx den och sen gick/sprang hon till cafét som antagligen var påväg att stänga eftersom hon hade så bråttom. Men hon hade nog inte haft så bråttom om hon visste vad jag skulle göra...
Efter ett tag gick Matilda också och jag tog upp parasit boken igen och gick frm till bibliotikarien som flinade åt mitt bokval.
B= Bibliotekstanten
S=jag
sm- småbarn som ocks var i biblioteket och kollade på mig heeela tiden.

B- Jaha vad heter du ?
S= Linnéa, Linnéa Gunnarsson
B- Jaha, ska vi se *bläddrar på datorn* Klass 8?
S- Ja, *Med ett stort flin i på läpparna*
Sm- Neej, inte Linnéa!
B- *Kollar konstigt på mig*
S- Jooo *Låter ruskigt övertygande*
Sm- Nej!
B- *Lånar boken Till Linnéa Gunnarsson klass 8 *
S- *Tar boken och springer fnittrande därifrån*
Sm- *kollar konstigt efter mig och börjar sedan prata om sina böcker igen*

Hahah Snacka om att Linnéa blev sur xD Men inte länge och på ``riktigt´´, men jag fick endå lämmna tbx den :P ;)


Boken LINNÈA LÅNADE xD.

Ja nu ska jag städa lite och sen se på tv eller nåt :)
Imorgon ska jag och Linnéa till bua och springa och sen bada i havet! Första gången på året xD Men vi ska basta först... :DD Myys (Y'

Kramar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0