Aum, dålig fantasi rubrik?

Hej igen,
som jag lovade vissa att ni skulle få en bamse kram om ni kikade in så nu får ni den:
*BAAAMSEKRAM*
Till er också som jag inte sa att ni skulle få en bamsekram ni får den iaf ;).

Och nu kan ni ju äntligen kommentera , som längtat efter xD Hihi^^ Men trevligt att ni kommenterar iallafall :)


Ja och så lite bilder från idag :


Linnéa , påväg till Ringhals för netscan föreläsning :) <3



Suddig bild på Hillevi, påväg till Ringhals för netscan föreläsning :) <3



Och så en lite julig bild eftersom det snart är julkärven en perfekt julstämnings bild, haha nej. Men vad gör man när man har tråkigt, fotar julkärvar, hihi^^

Snart kommer boktips på boken jag läste ut igår :)

Åh, nu har jag blivit helt tokiiig i Håkan Hellström, Känn ingen sorg för mig i Göteborg, gammal men såå underbart bra! 5 av 5 till Håkan Hellström :D

Kramar :)


Kommentarer
Postat av: Neha

Tack:D Japp egen design=)

Allt är bra med mig, hur är det själv?=)

2010-01-26 @ 20:15:14
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0