Dagen och gårdagen :)

Min dag började med att jag segade mig upp och sen tog en lååång dusch, typ en timma xD. Åt och gjorde mig iordning.
Sen kom jag på att det är nytt bussbolag så jag ringde Janina och sa att vi borde stå och vänta på bussen vid ett annat ställe. Så vi bestämde att vi skulle stå vi några skyltar en bit bort, vi gick dit ca. 15 minuter tidigare än vi brukar gå till bussen, men som sagt jag trodde det skulle vara nytt bussbolag.
Efter ett tag då Janina och Dennis började frysa mycket (lätt klädda som dem var ;) ) kom äntligen bussen samma bola som innan (!).... Men jag som nästan var säker på att det skulle bli nytt bussbolag, ja så blir det när man bara chansar.
Sen skolan, normalt, nytt shema, gympa, spanska utan lärare sen buss hem.
När jag kom hem åt jag och sen hjälpte jag pappa lite. 
Sen ut.
Nu här :)


Gårdagen:
Gick upp tidigt, segade, fick brottom eftersom jag skulle till kyrkan i bua.
Kyrkan, en tant (förlåt, äldre dam. ;) ) frågade om jag och Hillevi kunde ta upp kolekt, jag hade aldrigt gjort det innan så det höll på att gå lite snett ;) Men inget så stort hände mer än att jag fick ett litet skratt anfall när prästen nästan viftade bort mig eftersom jag stog kvar framme vid altarringen. Haha. 
Janina och Linnéa följde med mig hem, vi var nästan ute hela tiden och grävde en snögrotta/snötunnel hihih^^ .
När janina skulle krypa igenom första gången såg det ut som hon fastnade eftersom hon sprattlade och jag började skratta så jag inte kunde stå upp, även Linnéa men hon fick tag i sin mobil och  började ta kort.
Sen städade vi bort julen.
Janina och Linnéa åkte hem.
Kväll.
Sova.


Bilder från igår:


Janina ``fast´´ i tunnlen ^^


Janina och Linnéa, <3


Nu är julen slut, för vissa kanske den tog slut direkt efter julafton men jag tycker faktiskt inte julen bara är på julafton jag tycker det är minst lika mysigt före och efter som på julaffton. För mig är julen inte bara julklappar , för mig är nog julen familjen och allt förberedande och all god mat :). Igår då tog julen ``slut´´ här på Kullas , julgranarna åkte ut , julpytet pakades ner och dem ``vanliga´´ prynadsakerna kom fram. Visst är jul hur mysigt som helst?
Men nu längtar jag till sommaren ;) Och Branäs och Egypten :).

Så ha det nu så bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0