100120 & 100121

Hejsan svejsan :)'

Gårdagen:
Var på Ringhals där vi skruvade och gjorde tävlingar och tog kort :> ¨C: Roligt :)
Sen skola och sen följde Linnéa med mig hem och vi flummade och gjorde en hur kul film som helst! (Ska lägga upp den men videofy.me måste godkänna min ansökan)..
Sen var vi och sprang i Bua, två varv på slingan och sen åkte vi till Ringhals batade och dushade :P ;).
Super dag :DD


Linnéa <3. Så här skulle man se ut på Ringhals när man skruvade på muttrar på skruvar. :)


Emma, Linnéa och Matilda :)


Där skulle bli :

Det här :O Men det gick tillslut :P


:D <3 Linnéa på min rygg, Matilda Kramar mig och Linnéa och då förstår ni nog vem jag är :P


:)


XD

Statyer :D

Hihih^^ Visst är vi sååå söta! :D


Man får inte äta snö!! ;)

Älskar dig Linnéa, tro aldrig något annat, min sötnos :) <3

Idag:
Vanlig dag. Fast Gympa och SPanska.
I omklädningsrummet:
 Sara: Visste ni att en Gris i Danmark har fått svininfluensan?
 Hillevi: Grymt
 Hahah , hon t´änkte inte ens på det hihih^^.
När jag kom hem skulle jag ta svininfluensaspruta igen, men doktorn sa att jag inte behövde, och då hade jag varit rädd i onödan. Sen skyndade vi hem och sen träning och dusha.
Och nu sitter jag här :D.



Adrian sköt på en lampa med en innebandyboll och den gick sönder :O xD


Sture, Janinas underbart söta hundvalp :D <3


Snö :)

God natt <3

Kramar Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0