Första dagen på 2010 :)

Hej hej :)
Idag har vi varit på mösen i bua nästan hela dagen. När vi kom hem bakade jag kokosdrömmar, jag ska inte skriva upp receptet på bloggen , för dem först två plåtarna blev jätte misslyckade. Men sen la jag i mer vatten och delade upp smeten, så dem blev bättre sen. Nu har jag precis sett på Bonde söker fru - En kärleks historia och jag har värdens hicka :P

Eftersom jag tydligen inte kunde få in bilderna från mobilen till datan (märkte det just nu), det funkar nog snart igen. Så jag lägger in en bild jag tog förra veckan, jag tyckte den blev ganska fin.
Ljus, man ser oskars rubiska kub su´ddigt i bakrunden. xD

japp men nu ska jag sova, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0