Friluftsdag på sjöremossen 25/1

Hej igen nu har jag sovit ut och bara gått runt och myst hemma i ``mysdress´´ sen klockan 1. (Y)

Dagen började med att Olivia väckte mig genom att ringa, tack för det Olivia annars hade jag försovit mig. Sen slappade jag vid datan och glömde bort tiden och fick stressa. Sen kom Olivia och hämtade ´mig och vi åkte till sjöaremossen för att ha en friluftsdag :).
När vi kom dit gick vi och bytte om, Alex också.
Sen gick vi till isen knöt skridskorna och började åka, då var Olivia, Alex, Emma och Linnéa med. :)
Vi började spela en lite match på småmål Linnéas lillebror var med en stund.
Emma krockade med några småbarn så dem trilla omkull, hihih ^^ Stackare ;).
SEn spelade jag och Olivia med dem som spelade bandy vi var nästan på halva isen.
SEn kom Alex och många gick. Så då blev det tjejerna mot killarna. Efter en stund gick också Olivia och det var jag och Alex mot en typ 20 årig bandyproffs och en 15 årig normalt bra bandy spelare. Ohh, jag och Alex tog så det rök men vi var så fruktansvärt trötta så vi skrattade hela tiden! Hahha. Vi fick in´en hel del ``bra´´ tacklingar på 20 åringen. Uttmattade och hungriga ser vi att det kommer ca.5 st killar som vill vara med. Men jag säger att det är tjejerna mot killarna..... Och vi blev ännu mer TRÖTTA, men sen kom Hillevi och Emila Och Olivia och hjläpte till.
Sen åt vi och åkte hem.
När jag kom hem var jag VERKLIGEN trött. Så jag skrev en lapp och la på köksbordet till pappa och Oskar:
Jag sover och var snälla att inte väcka mig.
Självklart när jag hade duchat och somnat efter en timma kommer pappa hem och ser lappen och ropar:
- Va?, sover du?

Hahah, nej inte efter det xD

Just nu läser jag en såå bra bok som jag knappt kan släppa infrån mig:

Tänk om det där är jag , av Johanna Lindbäck


Tips från mig :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och vi är tillbaka klockan 21 *härmar rapport prataren* Hihi^^

Kramar

Nu fixar Hanna min nya header, Tack hanna <3 :DDD

Kommentarer
Postat av: johan

sv: tack detsamma, gillar verkligen din header.

2010-01-25 @ 21:16:43
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Aleexandra

HAHAHA! :D vi ÄGER!!!! xD

vi kämpa och kämpa och kämpa och vi gjorde ca..... 2(!) mål xD dom gjorde... 20? MINST!!! :O

barasåduvet ,den där 20-åringen heter Patrik xD

2010-01-25 @ 21:40:03
URL: http://aleexandran.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jag gillar inte friluftsdagar :S

2010-01-26 @ 14:15:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0