God morgon bloggen

 + mina oändligt många läsare xD
Vill ni veta en sak, ja ni har inget annat val , eller jo kryssa ner men det är ju förbjudet :)
Ja just det jag glömde av vad jag skulle skriva, hihi^^.

Idag är det konfa läsning :).

Och Janina har skaffat en hund , :)

Alex, nu skriver jag med en hand , bli inte arg snälla (a) xD

Nu ska jag rimma lite, hum... det var en ko som satt där alla dar, kon hette Lisa hon började fisa.
Ja, som ni kanske förstår är jag lite uttråkad.
Jag har märkt en sak, jag lägger aldrig upp bilder! Dum Sara! Det måste bättras på, ja í eftermiddag/kväll lovar jag att lägga upp bilder.

I kväll ska jag och Alex stå i Sjöarns kiosk :)

Men nu sak jag slappa lite till och sen ska jag fixa mig och åka ner till församlingshemmet där konfan är :)

Hej då pussgurkor <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0