kaos Kiosken och toppen bandy (Y)

Hej bloggen :)
Bloggade inte igår :O
Så jag berättar nu ist:
Dágen började me konfa träff, :D.
Sen hem stressa till kiosken på sjöarn med Alex. Så stog vi där i början var det lugnt... Men ihalvlek dååå! Kaffet var slut och dommarna skulle ha kaffe. ca.10-20 st i kö ALLA ville ha kaffe och bullar (som dommarna också skulle ha som också var slut)
Det blev kaos,!
Det blev så mkt kaos att det inte ens var roligt. Men nu efteråt kan man skratta :P. ^^
Sen lugnt , stänga , hem och sova .

Idag: Gick upp 07.30 typ, göra matsäck, packa,äta, fixa mig. Sen ner till kvarnen sammlas och mot LIdköping och spela bandy :D Jag åkte med Olivia Jahanna åkte också med.
När vi kom fram åt vi och sen spelade vi match. Det blev 5-0 till oss, grymt bra jobbat tjejer ! Vår bästa match 2009/2010!! ;D
Bil påväg hem Johanna blev sjuk :(, men hon frisknade till lite så vi kunde fira segern med glass. ;)
Hem, tv, äta och blogga, sen sova :)

¨
Hiihih^^ Min lilla skruvade kork, föralltid :D <3 Ursäkta men du ska nog aldrig jobba på en rusturang iaf inte tina bullar eller göra hamburgare :D Hihi ^^ Men älskar dig endå :)


Var bara tvungen att lägga upp den här bilden för att den är så otroligt söt, det är du alltid men endå :D
Min lilla sötnos, föralltid :D <3


Godnatt kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0