Stan med tjejerna :)

Hej, idag har jag varit oaktiv IGEN! Måste bättras.!
Men innan jag säger vad jag har gjort idag ska jag bara berätta två otroligt bra saker! Har med Bandyn och göra. :DDDD
Jag kom med i rmet! !!!!!!! , fatta jag är glad, jag trodde verkligen inte jag skulle få vara med. :D
Och damlaget frågade (eller ja, Eva-lena ¨valde några) om jag ville vara med dem och spela en tränings match :D Iförsig frågade dem nästan hela laget men ändå :D
Hahah, mitt hår ser creepy ut nu för jag har haft möössa typ hela dagen:P

´Som ni kanske förstår som rubriken har jag varit i stan med tjejerna , tjejerna = Alex, Linnéa, Angelica och matilda.
Det blev en toppen dag, tack för det :D <3

Jag shoppade: två bhar, en tunika, godis (a' och en hemlig present till på onsdag. Som ni inte får veta trallalalala LA :P Och så har jag en annan present här hema till på onsdag :) Och den får ni inte heller veta :P

Men nu måste jag pacak till imorgon för matchen börjar halv nio (!!) så då hinner jag inte packa.

Här är vi i väntan på bussen, Alex fotograderar så hon är inte med på bild. Vi skojjar, vi ser inte ut sådär XD...



Hejsvejs lingon grejs :D
Adjöss för nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0